2012. november 6., kedd

Az első éjszaka és a második nap

Amennyire féltem az éjszakától annyira nem kellett volna. Egy nyikkanásnyi hangot nem hallottam. Végig aludt Zeti, illetve hát valamikor pisilt is, mert volt egy tócsa a földön. Reggel vidáman jött ki velem a "kifutójába". Kapott reggelit, illetve hát a tegnapi tápja ott volt előtte. Tettem hozzá kicsit. Reggel kint is pisilt a fűben. Délután, mikor hazaértem Lollyval kimentünk vele játszani. Próbáltunk labdázni és fát dobálni neki. Szaladt érte, de persze nem hozta vissza. Utána elmentem kaját venni neki. Royal Canin tápot vettem, de csak olyan 60 dkg körüli mennyiséget. Voltam a Tescoban is hulla-hoppért és vettem egy játékot is Zetinek. Egy kötelet. 16:45-re állatorvoshoz mentünk. Elkísért minket Kata is. Ő Zeti keresztanyukája. El volt ragadtatva tőle. Nagyon sok hasznos és fontos dolgot tudtam már meg eddig is tőle és ezután is mindig tőle fogok kérdezni, ha valamiben bizonytalan vagyok. Az állatorvosnál minden rendben volt, bár egyszer majdnem leesett a vizsgáló asztalról. A doki szerint is szép kutya. Azt mondta, hogy inkább kevesebbet adjunk enni neki, mint többet. Most 30 dkg az adagja. Vacsi után ismét a kazánházba feküdt le Zetike.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése