2012. november 6., kedd

A második éjszaka és a harmadik nap

Húúúúúúúúúúúúúúúúú. A második éjszaka húzós volt. Nyüsszögött, ugatott és bontott. Szétbontotta a szigetelését a víztartálynak. De nem pisilt be. Hajnalban takarítottam, majd kinyitottam neki az ajtót, hogy ki tudjon menni az udvarra. Reggel adtam neki 10dkg tápot, de nem ette meg fél óra alatt. Délután megint adtam 10 deka tápot, de azt se ette meg. 15 dekát evett összesen. Remélem belerázódik majd, mert így éhen fog halni. Még kakilni se kakilt azóta mióta nálunk van. a délutáni játszás szuper volt. Lolly sokat foglalkozott vele, de Bebi továbbra sem hajlandó kijönni, ha Zeti kint van. Lolly elkezdte tanítani Zetit, hogy ugorjon át a karikán. Letettük a földre és jutifalattal átcsalogattuk egy "hopp" vezényszóval.2* 3*megcsináltuk aztán Lolly emelte a magasságot. Vicces volt, mert Zeti megbotlott. Remélem nem vette el a kedvét. A tegnap vásárolt kötelét is dobáltuk neki, vissza is hozta, de odaadni nem nagyon akarta. Sőt el akarta ásni.
Olvastam a neten, hogy ecettel kell befújni azt a helyet, ahová nem akarom,hogy menjen a kutya így este befújtam a tartályt, remélem reggelig nem bontja szét.
Este nyüsszögött kaparta az ajtót és ugatott, most nyugodt.
Ja, vettem ma az Aldiban kutyakefe szettet. Nem volt drága. Remélem jó lesz. Holnap kipróbáljuk. 3 különböző fajta kefe van benne.
Végre jelentkeztek a Bogáncs kutyasuliból is. Van kutyaovi is. 12 hetes kortól lehet menni. Brrr. Pont december lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése